Ryga 2000

Labai nedrąsu aprašinėti kelionę, kurią vargiai ar galima vadinti pilnaverte kelione.
   Tai buvo labiau, vienos dienos avantiūra, pramoga.
   Aprašymo ji nusipelnė tik todėl, kad tai buvo pirmoji !!! išvyka iš Lietuvos. Tad negalėjau jos praleisti. Visgi, pirmas kartas yra pirmas kartas 😊
   Idėja buvo labai paprasta. Buvom jauni. Labai norėjosi pramogų. Lietuvoje vandens pramogų parkų nebuvo. Net ir Jūrmaloje, Latvijoje, vandens atrakcionų parko "Livu", taip pat dar nebuvo. Užtat buvo Rygoje baseinas su nusileidimo kalneliais ir pirtimis. Nedrįsčiau dabar jo vadinti vandens pramogų parku, greičiau tik baseinu, tačiau tuo metu tai buvo pakankama priežastis nuvykti iki Rygos.
   Pinigų nebuvo per daug, nuotykių nebijojome, todėl rinkomės patį ekonomiškiausią variantą: kiek tai įmanoma, keliaujame tranzu ir grįžtame tą pačią dieną, be nakvynės.
   Neslėpsiu, nors pagrindinė "vinis" buvo tas baseinas, tačiau kartu, labai jau norėjosi ir patirti ką reiškia būti "užsieniečiu"😊
  Taigi, ryte pradedame tranzuoti iš Šiaulių. Studentams tai buvo įprasta, todėl tai neatrodė kažkas ypatingo.
   Pradžia ne itin sėkminga, tenka pastoviniuoti. Iki pat šiol (2020 m.), kai tik turiu galimybę, visada imu pakeleivius, esu aktyvus ir keliautojų klubų narys, todėl ne kartą iš užsieniečių teko girdėti nusiskundimų, kad Lietuva tranzavimui labai nepalanki šalis 😕 Nežinau kodėl.
   Sunkiausia atkarpa buvo nuo Joniškio iki pasienio. Atstumas nedidelis, bet laukti teko ilgai. Dabar jau žinau, kad pasienio ruožose visada taip.
   Nors tuo metu dar buvo normali sienos kontrolė, bet sieną kirtome be didesnių sunkumų.
   Į akis iškart krito, kad ne tik kalba kita, bet net ir kelio ženklai kitokie. Tai iškart leido pasijausti, kad esame "užsienyje". Tikslas pasiektas 😊
   Latvijoje tranzuoti buvo nepalyginamai lengviau. Pakeitę kelis automobilius, mes jau Rygoje.
   Naudojamės proga ir šiek tiek paslampinėjom po senamiestį. Ilgai gaišti negalėjom, nes dar ne tik į baseiną reikia, bet ir grįžti į Šiaulius.
   Baseinas visiškai tenkino mūsų lūkesčius, 2 ar 3 nusileidimo kalneliai, 2 pirtelės, plaukiojimo baseinas. Žodžiu, gana kuklu, bet ir žmonių ne per daugiausia. Nors tuo metu į tą baseiną iš Lietuvos net ekskursijas veždavo.
   Išsimaudę, traukiame link Lietuvos.
   Iki Jelgavos nutranzavome be didesnių sunkumų.
   O va čia ir užstrigome. Labai ilgam. Vėlgi, link sienos transporto visada mažiau ir jis specifinis.
   Ėmė temti.
   Nusprendėme nebesikankinti ir grįžti traukiniu.
   Apie 23 val. sėdam į traukinį ir judam į Šiaulius.
   Maždaug 01 val. parvykom.
   Pavargę. Norintys miego. Bet išdidžiai galintys pareikšti, kad buvome užsienyje 😊