Azorai 2021. Corvo sala

31 kelionės diena, 2021-08-26

12.40 val. pakilę iš Faial su “SATA” avialinijomis, Corvo saloje leidžiamės 13.30 val. Tai pats ilgiausias skrydis tarp salų.
    Šį skrydį pavadinčiau "kelione į liliputiją" 😋 Juk žinote "Guliverio keliones", ar ne?
    Viskas saloje labai "sumažinta". Pats lėktuvas - vos 36 vietų. Corvo salos oro uosto pastatas toks mažas, kad bagažo atsiėmimas vyksta.. koridoriuje, prie pat išėjimo. Net nepagalvojome, kad ši patalpa tam tinkama ir vos neišėjome be bagažo 😜
    Bet gal tai neturėtų stebinti, Corvo sala pati mažiausia Azorų salyne. Jos ilgis vos 4 km, plotis 6,3 km.  Auksčiausias salos taškas – Morro dos Homens kalnas (718 m). Saloje gyvena tik apie 400 gyventojų !!!
    Corvo priskirta juoda spalva.
    Miestelis - salos sostinė - Vila do Corvo, tarsi išmiręs. Nėra net ko kelio pasiklausti.
    Pastebime vieną močiutę, kuri parodo kryptį ir leidžia palikti kuprines prieš išeinant į trasą. Taip bus daug lengviau.
    Šioje saloje trasos vos 2. Į Caldeiros viršų galima važiuoti ir autobusiuku (10 eurų žmogui), bet daugiau šioje saloje pamatyti nėra ko, tad mes geriau einame į ten viena iš trasų.
    PR01COR Cara do Indio. Linijinė.10,3 km. 3 val. Reitingas 3,60. Vidutinio sunkumo (apie 550 m. žemyn). Tako pradžia 38.708354, -31.098743. Bet mes einame atvirkščiai kylame į kalną.
    Vaizdai į miestelį puikūs 😍 Tolumoje matyti Flores sala.
    Lipimas taip pat nėra labai sunkus. Nors oficialiai trasa 3 val. ir tai nusileidimas, bet mums pakako 2 val. aukštyn ir po to vos 1,5 val. žemyn.

Takas vingiuoja per ganyklas. Ir tai nieko nuostabaus, juk Corvo, išvertus iš portugalų kalbos, reiškia "karvė".

Vienas pagrindinių akcentų, apžvalgos aikštelė pakrantėje.
    Po to takas išeina į kelią ir eina juo.
    Mes iš kelio nebesukame, nes prieš tai šiek tiek pasiklydome bandydami "susitrumpinti" kelią, todėl papildomai apie 1 val. "maklinėjome" po pievas.
    Taip pasiekiame pagrindinę salos įžymybę - Caldeirą.
    Nepasiseka, kad ima sparčiai debesuotis ir purkšti nemalonus lietutis.

Čia yra ir trasa.
    PRC02COR Caldeirao. Žiedinė. 4,8 km. 2,5 val. Reitingas 3,69. Vidutinio sunkumo (apie 150 m žemyn ir aukštyn). Tako pradžia 38.708354, -31.098743.
    Bet dėl subjurusio oro šios trasos neiname. Juolab, kad viskas iš viršaus "kaip ant delno".
    Imam leistis atgal link miestelio. Einame daugiausia keliu, nenorėdami vėl pasiklysti, bet pamatome ir likusią PR01COR trasos dalį, iš kurios buvome išklydę kildami.

Beveik nusileidome.

Dalis trasos tęsiasi ir miestelio gatvėmis.

Tada švyturys ir malūnai, esantys jau prie pat oro uosto.

Trasa baigiasi už oro uosto, ties kempingu ir pliažu. Čia taip pat yra ir Miradouro Ponta do Topo 39.674451, -31.121517.

Kempinge mes ne vieni. Mergina labai nevykusiai statosi palapinę, vykdydama kažkieno nurodymus, duodamus telefonu. Deja, po vėjuotos nakties jos palapinė buvo visa persikreipusi ir laikėsi tik prispausto akmens dėka. Spėjame, kad ji į žygį išėjo pirmą kartą.
    Ir šiame kempinge radome dujų balionėlį. Jau minėjau, kad čia įprasta, jog išskrendantys lėktuvu, juos palieka kitiems.
    Beje, kempingas nemokamas 😉
    Mes taip pat miegojome ne itin gerai. Ne tik dėl vėjo ir lietaus prie vandenyno. Labai keistų mažų vabalėlių buvo, kurie vos įžiūrimi, bet gana skaudžiai kandžiojosi. Džiaugėmės, kad jų nepersivežėm į kitas vietas, o ypač, kad neparsivežėm namo.

32 diena, 2021-08-27

Keltas į Flores 08.30 val. Rytas labai vėjuotas ir lietingas.
    Nueiname į uostą pirmieji. Keltas vos 12 vietų !!! Pirmiausia priimami pirkę bilietus internetu. Prisirinko lygiai 12 žmonių. Pasiseka !!! Mes buvome vieninteliai, pirkę bilietus vietoje. Įdomu, ar būtų mus plukdę ir kaip, jei pirkusių internetu būtų buvę daugiau?
    Bilietas 10 eurų.
    Kaip bebūtų, išplaukiame į Flores salą.
    Vėjas ir bangos tokios, kad mūsų laivelis sunkiai valdomas. Bangos aukštesnės už laivelį. Įprastai ši kelionė trunka 20-30 min. Mes plaukėme visą valandą !!! Tik dėl to, kad bangos vis nešė laivelį į vandenyną ir kapitonui sunkiai sekėsi jį valdyti. Iš 12 keleivių net 4 vėmė. Buvo tikrai nejauku.
    Atplaukus į Flores, kapitonas visiems, laukiantiems ir norintiems plaukti į Corvo, pareiškė, kad nebeplauks, nes tai pernelyg pavojinga !!! Na, panašu, kad turėjome ne visai įprastą atrakciją 😎